Inleveren zaalhockey materialen en keepersuitrustingen

8-2-2019
Beste coaches, trainers,

De veldtrainingen starten op 18 februari en de keeperstrainingen op
maandag 11 maart. Wij vragen iedereen om zo snel mogelijk na de laatste zaalwedstrijden de zaalriempjes weer van de klompen te halen en de veldriempjes om de klompen te doen (!!!) en de zaalhoezen van de legguards te verwijderen.
Heeft jouw team een uitrusting geleend van een ander team? Geeft dan de materialen tijdig en in originele staat terug aan het juiste teams.Op deze manier kunnen alle teams weer juist gebruik maken van de keepersuitrusting tijdens de
veldtrainingen.

Tenslotte vragen wij de coaches/trainers aan wie de zaalmaterialen zijn uitgeleverd deze weer in televeren op maandag 18 maart tussen 18.00 uur en 21.00 uur. Dit kan tijdens de keeperstraining op veld 1. Zorg ervoor dat alles compleet is, dus een tas met ballen, hoezen en riempjes.

Alvast bedankt namens de materiaalcommissie

Nikkels van den Bos
Ivan Weusten