Lentetrainingen MB Hockeyschool

6-12-2018
Beste ouder,

Afgelopen herfstperiode was weer een groot succes, mede ook vanwege het feit dat David Bernardt, van UTS Bernardt, de leden van HV Meerssen € 50,- van het inschrijfgeld sponsorde was de opkomst meer dan goed. We zijn dan ook blij mede te mogen delen dat de leden van HV Meerssen ook voor de MB Hockeyschool lentetrainingen € 50,- korting krijgen op het inschrijfbedrag door de sponsorbijdrage van UTS Bernardt; een fantastisch gebaar!!!

Daarboven op krijgt iedereen die zich voor 1 januari 2019 inschrijf nog eens extra € 20,- korting; in totaal € 70,-.

Onderstaand vinden jullie de belangrijkste informatie:

Locatie: HV Meerssen

Tijden: 16.15 - 17.45 lagere school

17.45 - 19.15 middelbare school

Data:

11 maart

18 maart

25 maart

1 april

8 april

15 april

6 mei

13 mei

20 mei

27 mei

Trainers:

Net als afgelopen jaar zal Simon vd Loo de hoofdtrainer zijn en hij zal daarbij geassisteerd worden door Maarten Wezenberg en Lieke Otten.

Kosten:

De kosten bedragen normaal € 390,-, maar door de bijdrage van UTS Bernardt bedraagt het inschrijfgeld € 340,-. Schrijf je voor 1 januari 2019 in dan bedraagt het inschrijfgeld € 320,-.

Inschrijven:

Inschrijven is mogelijk via MB Hockeyschool lentetrainingen Gebruik kortingscode '70meerssen2019'om € 70,- korting te krijgen. Vanaf 1 januari is de kortingscode'50meerssen2019'actief

Kleding:

Iedereen heeft bij inschrijving recht op een kledingset. Is deze echter nog in bezit dan kan er gekozen worden uit een MB Hockeyschool hoodie of MB Hockeyschool sticktas welke voorafgaand aan de 1e training worden uitgereikt.

Hopelijk zien we jullie zoon/dochter terug in maart bij de hockeyschool in Meerssen.

Mochten er vragen zijn dan hoor ik het graag.

Met sportieve groet,

Marcel Balkestein