Landelijk succes voor Pien en Suzanne!

11-9-2018

Landelijk succes voor Pien en Suzanne!

Afgelopen zondag vond in Rotterdam de landelijke finale van de ABN AMRO 3vs3 Cup

plaats. Deze cup is speciaal voor drietallen in de D-leeftijd. In mei vonden de voorrondes plaats, waarbij Pien Bernardt  en Suzanne van Engelen zich plaatsten voor de finale, samen met Mette Pijls van HC Scoop! De meiden hebben het afgelopen jaar samen getraind bij de Hockey Academie Limburg (HAL), een initiatief van oud-hockeyinternational Marcel Balkestein. Maar liefst vier HAL-teams plaatsten zich voor de finaledag. Uiteindelijk bereikten Pien, Suzanne en Mette zelfs de finale, waar ze nipt verloren van Bloemendaal. Ze behaalden een mooie tweede plek, waar ze trots op mogen zijn. Van harte gefeliciteerd meiden!!

Tommy van Eijsden
Enrique Meesters