ZAALHOCKEY

26-9-2017
Beste HVM-ers,
de eerste competitiewedstrijden zitten er alweer op, de kop is er af. Zoals bekend zijn we bezig met het organiseren van het zaalseizoen. Alle leden (ook als je je niet hebt ingeschreven voor de zaal) hebben hierover een mail ontvangen.

Binnen de TC hebben we, samen met de zaalcommissie, overlegd wat het beste schema is om, ondanks de beperkte beschikbaarheid van de zalen, een mooi trainingsschema te realiseren. Wij zijn tevreden met het schema dat er nu staat. Wij hopen jullie ook. Iedere week training, soms 5 minuten/soms 25 minuten rijden. Echt wel te doen als er binnen de teams wordt gecarpoold.

Trainingen:
voor de meeste teams zijn de trainingen om en om. Een week Bocholtz, een week Ulestraten.
MB1, D1 en H1 trainen iedere week in Gronsveld.
Achttallen en JD1 in de Marsanahal te Meerssen en in Ulestraten.
MC en MD in Bocholtz en Ulestraten.

Competitie:
het competitieschema is nog niet klaar. Er zal gespeeld worden op 5-6 weekenddagen, iedere dag twee wedstrijden.

Materiaal:
een zaalhockeystick en zaalschoenen zijn verplicht.

Teams:
over het algemeen zijn de teams in de zaal hetzelfde als op het veld. Echter gezien de aantallen zullen de MD1(16), MD2 (12) en MD3 (2) opnieuw worden verdeeld om qua aantallen gelijke teams te krijgen. Deze teams  zullen na de herfstvakantie op sterkte worden ingedeeld door de TC in overleg met trainers en coaches.

Voor jullie vragen kunnen jullie in eerste instantie terecht bij jullie coach, of coördinator vanuit de TC.
Meisjes AB: [email protected]
Meisjes CD: [email protected]
Jongens en senioren: [email protected]
Jongste jeugd: [email protected]

We hopen samen weer een mooi zaalseizoen tegemoet te gaan. Maar eerst nog flink wat wedstrijden en trainingen op het veld!

Sportieve groet

namens de TC ,