Op zoek naar nieuwe bestuurs- en commissieleden

10-5-2017
Afgelopen maandag heeft Mervyn Smeets mij laten weten na afloop van dit seizoen te stoppen als bestuurslid. Hij is sinds begin 2016 aan het bestuur verbonden als (aspirant) bestuurslid voor hockeytechnische zaken.
Hij heeft gemerkt dat het hem niet lukt om op een goede manier invulling te geven aan zijn bestuurstaak, omdat dit niet te combineren is voor hem met alle andere zaken die op dit moment in zijn leven tijd vereisen.
Vanuit zijn functie heeft hij met veel enthousiasme en inzet leiding gegeven aan de Technische Commissie. Hij zal de komende drukke tijd met de laatste wedstrijden van het seizoen, selecties en teamindelingen nog afronden.
Graag wil ik Mervyn alvast bedanken voor zijn bijdrage aan HVM. We zien hem ongetwijfeld ook volgend jaar terug op en rond de velden, samen met zijn hockeyende dochters Nina en Lara.

Het vertrek van Mervyn laat een gat achter. Daarom ben ik dringend op zoek naar nieuwe bestuurs- en commissieleden. Maar naast de TC is er ook volop werk te verzetten op allerlei andere gebieden binnen HVM!

- Voorzitter van de Technische Commissie
- Penningmeester
- Trainingscoordinator
- (Zaterdag) ondersteuning in het clubhuis
- Bestuurslid Clubhuis en Activiteiten
- Lid Materialencommissie
- (voorzitter) Arbitragecommissie
- Lijncoördinatoren voor de Technische commissie (jeugd en seniorten)

Heb je interesse in een van deze vrijwilligersfuncties of wil je meer weten? Spreek me aan bij de club of neem contact met me op via [email protected].

Met groeten,

Ron Soeren