Selectietrainingen 2017

1-5-2017
De lentecompetitie is nog lang niet ten einde en een aantal teams strijdt nog voor het kampioenschap. Op de achtergrond is de Technische Commissie toch al druk bezig met de voorbereidingen van het volgende seizoen.
In de bijlage onderaan dit stuk vinden jullie meer informatie over de selectietrainingen die bij de meisjesteams worden gehouden vanaf 29 mei a.s.
Ook voor de teams waarvoor geen selectie gehouden wordt (jongste jeugd en jongensteams) is de inhoud van belang.
Het kan nl. zo zijn dat door de selectietrainingen de trainingstijden zijn aangepast. De selectieprocedure 2017-2018 is ook terug te vinden in het HVM Hockey Handboek dat op de website staat achter de leden login.
Het bestuur en de TC zijn blij met de opgestelde procedure en hopen dat we hiermee naar ieders tevredenheid de teams voor volgend jaar kunnen opstellen.

Voor vragen kunnen jullie natuurlijk terecht bij de TC.
Sportieve groet,
Technische Commissie HVM