Clubscheidsrechters die de volgende stap willen maken met een +

26-10-2016
Ben jij een clubscheidsrechter die veel plezier heeft in het fluiten van wedstrijden? Die merkt dat hij/zij hogerop wil? Die uiteindelijk Dames 1 en Heren 1 wil fluiten? Of misschien wil doorgroeien naar Bondsscheidsrechter?

Dan willen wij je graag helpen met de CS+ opleiding. Dan geven wij je in 6 maanden tot 1 jaar met behulp van begeleiding, feedbackmomenten, workshops en gezamenlijke contactmomenten de mogelijkheid om te groeien in jouw kwaliteiten als scheidsrechter. Je krijgt een persoonlijke begeleider die zoveel mogelijk aanwezig is bij   de wedstrijden die jij fluit!

Wat verwachten wij van je: de ambitie om te groeien, openstaan voor feedback en tips & tricks, het fluiten van 3 of meer wedstrijden per seizoenshelft.

Interesse of meer info? Mail [email protected]

Wout van den Bos